Hår, hår och mer hååår!

Min bror är inte hemma idag, så jag passar på att sitta vid datorn hahah
Lyckades få upp hår-bilderna. Men de är inte bra alls :( jag tog dem med mobilen, så det syns inte så bra.

Före:
Det va lite ljusare på riktigt.


Efter:
Det är lite mörkare på riktigt. Använde en mellanbrun färg.
Brors stökiga rum haha.

Vart inte så bra bilder. men jag är nöjd med färgresultatet. Det förra var hemskt! haha missfärgat, solblekt.

Nu ska jag göra min dagliga morgonsmoothie. mmm.. Det har blivit en god vana som hjälpt mig bli mätt och glömma bort maten. Jag blir så mätt av den att jag knappt orkar med lunch. Men man måste ju tvinga i sig lite lunch om man ska orka med träningen ;)
Jag brukar ha i frysta bär (blåbär, hallon, björnbär), lätt yoghurt, linfrön och katrinplommon (ibland när magen behöver det) :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Åh, så härligt hår du har gumman, Ge mig!!!

Haft en toppendag på jobbet idag, så känner mig pigg o glad! Fick hem armbanden idag me posten, så skickar ett till dig i helgen. Och jag ger det inte för att jag måste utan för att jag vill :)

Kram på dig

2009-01-08 @ 15:11:00
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0