Happy day,

Vilken härlig dag det har varit idag. Inga problem... helt underbar!

Jag höll mig borta från godispåsen hahaha. och istället drack jag världens godaste smoothie, med bär linfrön och yoghurt. Men den här gången tog jag vanilj naturell lätt yoghurt, så himla gott!! Pröva nu. Det bästa med smoothie är att jag inte känner för att hetsäta efter att ha druckit dem, till skilnad från annan mat eller dryck. Älskar dem!

Va precis och körde ett medel spinning pass på friskis. Jobbigaste passet på länge!! wooohoo Så himlaa skööönt! Love it! Nu är jag happy happy! haha Ska hoppa in i duschen nu. Men först ska ni få en låt att lyssna på. Jag älskar den. Hur nere eller deppig jag än kan vara så blir jag alltid glad när jag hör den.. Lyssna HÄR!!


Ha en bra kväll nu!
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

:) I'm happy when you´re happy! Vad bra att du var hos skolsyster, låter bra med samtal. Hm.. jag har smaskat i mig paj nu, känns väl sisådär. Ingen ångest o sånt men vill ju inte käka sånt varje dag vilket det har blivit nu. Aja.. det blir nog bra igen.

Ha en fin fredag imon, för sen är det heeeeelg.. weeeho :)

Kram

2009-01-22 @ 21:08:09
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0