Girl, interrupted

Starten på den kommande skolterminen gick väl som väntat. Svenska lektion, 3,5 timmars hål och 2,5 timmar lång psykologilektion. Kom precis hem. Utslagen. Trött.

Det här med psykiska sjukdomar är...interessant (?), annorlunda... ja konstigt. Vad ett "fel" i hjärnan kan orsaka. Det värsta är att den som är sjuk inte själv vet om det till en början. Jag brukar få lite konstiga tankar ibland. Tänk om människorna jag ser inte finns, tänk om jag bara hallusinenrar.. Som i a beautiful mind.. ni vet fimen. Inte? Då måste ni se den. Jag har sett den 3 gånger och blir lika tagen varje gång.



Idag såg vi iaf girl, interrupted på psyk. lektionen. Bra film det där. Det måste ändå vara Angelinas bästa roll. Hon fick ju en oskar för det, eller vart hon ara nominerad ? Ne ja tror hon fick en faktiskt. Se den me!


Måste göra klart några (!) uppsatser nu. Sen, träning.

Kraaam
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Hejsan pinglan!

Har vatt på samtal idag o lite andra ärenden, men imon är det jobb igen. Har absolut haft en bra dag, äter lite nu o sen är det powerwalk idag oxå, sätter igång med styrketräningen imon, tjohoo ska bli kul :)Åh, hur känns det att va tillbax i skolan igen? Kan tänka mig att det är MKT plugg :/

Kramis

2009-01-12 @ 17:01:32
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0