Ge mig träning nu!!

Va och fikade med tjejerna. Iskallt, och jag menar inte vädret.

Men jag blev så glad för min kära vän O!! ååh. Hon va inne på en butik under helgen och då kom butiksbiträdet och några kameramänniskor fram till henne. De sa att hon var perfekt för dem. Hon trodde de va någon intervju om butiken eller något, så hon tackade nej. Men sen förklarade de att hon skulle vara modell =D Hon fick bära en klänning från den butiken och de tog massa bilder. Dagen efter när hon köpte en tidning var hon med där som modell. Jag är så himla stolt över min O! Hon är så vacker, både på utsidan och insidan! Grattis gumman!
Jag försökte få henne att skicka in några foton till en agentur. Men hon säger att hon inte har utseendet för det. Men det har hon!! Jag ska tjata lite till ;) hehe

Hämtade ut min kamera me. Den är finfin!! wiihi!

Nu har jag abstinens. Måste träna. Har inte tränat sen tisdag. Varit sååå sugen sen dess. ååh! ville så gärna gå idag, men passet började 5 och jag slutade jobba 5. skulle aldrig hinna :( Imorgon finn set bara pass 10. Så tidigt, men jag ska försöka dra mig upp ur sängen.

Ni får ha det super.
Kram
Anita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0