Frukt är ansvar,

Varje dag kommer mamma och pappa hem kl 12 och äter lunch. De jobbar 5 minuter hemifrån. Och varje dag efter lunchen skalar och skär pappa upp en stor frukttalrik som ALLA måste äta ifrån. Min pappa lever för frukt och han tvingar på oss det me haha.

Idag var det inga förändringar...

Pappa
: Här Anita, ät frukt.
Jag: Tack, jag orkar inte nu.
Pappa: Ni måste äta frukt. (och så förklarar han varför i 15min)
Jag: Jag drack en smoothie med massa bär nyss, så jag har fått min dos av frukt.
Pappa: ååå man blir så glad när ni tar eget ansvar. Det är så ni ska vara, mina barn.
Jag: HAHAHAHAHA
Mamma: HAHAHAHAHA

Nu kom han precis in i rummet igen och ville att jag skulle äta mer frukt hahaa. Denna gång va det ananas.

Ska duscha och gåp ner till centrum. Måste lämna tillbaka massa böcker till biblioteket och kolla in The Body Shops rea ;) hehe

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0