Estland nästa,

Heeeej!!
Åh vad jag har saknat att skriva här!!! Min dator är fortfarande inte igång, så jag får passa på att skriva på brorsans när han inte är hemma, och det är inte ofta. Han sitter som fastklistrad vid sin dator, men nu är kan på träning.

Jag har varit på jättebra humör, men tyvärr har jag inte skött ätandet. Jag sköter mig någon dag och så går det tillbaka tre dagar. Den 2a februari öppnar en ätstörningsklinik här bredvid oss. Kanske tar och ringer dit. Får se.

Idag är det en bra dag. Jag har tränat tidigt på morgonen, vilket jag är stolt över hehe Den kommande veckan kommer att bli super tror jag =) Det ska komma utbytesstudenter hit från Estland. En av tjejerna ska bo här hos mig. Hon ska få mitt rum. Men vi kommer nästan aldrig att vara hemma. Vi har planerat så mycket grejer med klassen, så att dagarna är fulla från dag till morgon! Vi ska bl.a. till Cyber town och på karaoke kväll. Längtar men ändå inte.

 Jag vet inte hur det kommer bli med skiten och så. Känns lite jobbigt. Men det jobbigaste är nog att träffa alla nya människor och göra massa aktiviteter. Hur ska jag förklara.... Jag vill inte visa mig. Jag vill inte att de ska se mig. Jag är rädd för vad de kommer att tycka. Mitt självförtroende är inte på topp nu precis. Speciellt inte när det gäller min kropp. I julas gick jag ner 5 kg, för att allt gick så bra och jag var mycket nära den kroppen jag vill ha. Men när skolan började vände det hela och jag la på mig 4 kg. uuush!! Men nu ska jag inte tänka på det. Idag är det som sagt en bra dag =D

Ha en fin helg!
Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumman!

Åh så spännande med besök fr Estland, blir säkert jättekul :) Ska ni över dit sen o hälsa på? Låter super intressant!

Tkr det låter toppen att ta kontakt med ätstörn.kliniken om du bestämmer dig för det. Kan ju iaf vara bra o höra vad dem har o säga o ev tips osv.

Blee, nä fortf sjuk. Har varit sjuk mkt nu på sistonne känns det som, men inte vatt förkyld på 2 år, så då känns detta som a piece of cake ;)

Kramis sötis!

2009-02-01 @ 10:56:32
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari

Åh, tack :) Ja, usch kanske måste ha droppar då?! Ser hemsk ut, ser ut som jag har varit i värsta fajten inatt ;)

Ska bli kul o höra om utbytet med Estland, hoppas du kommer att skriva om att :)

Kramar o ha en jättebra dag!

2009-02-01 @ 12:41:02
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0