Do you like my style baby?

På väg till skolan. Lite dyster och har ont i magen. Tittar upp... woooow. Kunde inte bli gladare. och vet ni av vad?! Jo en outfit! Jag är så.. jag blir glad när jag ser människor med coola kläder hehe weard I know!

Ne men den här killen va bara för bra! Han skulle ut och springa. Han hade svarta tights, sånna som är till för att springa i, och en lila vindjacka. Till det hade ett absolut måste... ja den lila mössan med boll på. Kan ni föreställa er det? vaah?! underbart! Hahaha fyfaan va jag älskar det! haha Den människan vill jag känna.

Det finns så många människor med helt fantastiska stilar. annorlunda. sånna som sticker ut. sånna man (jag) blir glad av. Jag är lite på den rockiga sidan. Ett par jeans och en häftig t-shirt. gärna oversize. me love! Skinnjacka och en FET halsduk. På fötterna ska det vara nikes basketsneakers. That's moi. Lite tråkigt ibland, men jag är inte sån som sticker ut så mycket. Respekt till dem som gör det dock!

Det blev ingen träning idag =( magen sa ifrån. Men nu är det bra igen. =)

Kram
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0