Bara min dag,

Idag har jag inte gjort annat än vad jag själv velat. Idag har det bara varit min dag.
Först va jag i centrum. Köpte hårfärg, mitt hår är så långt att det behöver två paket och jag hade bara köpt ett förr. Jag gick även in i the body shop och köpte en härlig sockerskrubb som luktade underbar mango!

Efter det gick jag iväg till vårt bad. Skubbade kroppen och solade. Underbart! Hade mitt egna lilla spa haha. Det skönaste va att det inte va så många där. nästan inga alls. Gick sen hem. Färgade håret och gick iväg till träningen. Spinning. =D

Skönaste dagen på länge faktiskt! min egen dag. Så nu är det bestämt. Söndagar ska bli mina dagar. Jag ska göra vad jag vill. själv. Njuta lite och bara vara mig själv. Det behövs. =) Rekomenderas starkt!

Håret blev bra iaf. Lite för mörkbrunt, men helt ok. Det lär ju bli ljusare när jag duschar och solar. Lägger upp bilder så fort jag fått min dator fixad. Den skulle bli klar imorgon. får se.

Nu är jag helt slut. Ska nog sova snart.
Hoppas ni haft en bra dag. Gjort något speciellt?

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Tjohejsan igen!

Nu har gästerna gått hem, skönt (skämtar) :)

Låter som att du har haft en toppendag, jätteglad för din skull.

Mejla gärna din adress till mig sen, om du vill.. Gillar ju o skicka kort you see.. (old fashion va??!) Sen måste du ju säga när du tar studenten oxå.. Men i vår/sommar antar jag.

Hoppas du får en fin måndag imon!

Kram

2009-01-04 @ 22:00:16
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Hej svejs gumman!

Tjihoo, det har vatt uppåt här oxå!! Och glad blir jag ju oxå när jag får att höra att du har det bra :)

Jo, det var trevligt besök igår, vet inte riktigt vad dem tyckte om kladdisen.. Åt mat innan, så blev lite tajt med fikat hehe.. Men desto mer kvar till mig då ju :p

Sicken latis jag är, inte färgat håret idag heller men imon då är det j*kla dags :D

Hoppas din dag varit fin o att kvällen blir myyys!

Kramis

2009-01-05 @ 15:21:22
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0