Aj aj aj,

Morgon, tidig morgon. Kunde inte sova. blä.

Igår skulle jag på ett danspass på friskis, men jag kunde inte hålla mig borta från spinningen haha. det blev spinning igen. Jag satt och trampade lite på cykeln innan passet börjat. Jag va tidig. Då kom den snygga mannen och satte sig bredvid mig. Hälsade, och så började han cykla allt vad han kunde ahaha. hela tiden vände han sig om och gav mig ett titta-vad-jag-kan-leende hahah. Vi pratade lite och helt plötsligt kom spinning instruktören fram till mig. Jag har gått på spinning nu i mer än ett år. Jag har varit på alla olika pass de har med alla olika ledare och jag har till och med blivit erbjuden ett jobb som spinning instruktör. Så jag har full koll på hur inställningarna på min cykel ska vara. Men det tyckte inte han instruktören. Han höjde min sadel (enligt honom skulle jag få kramp i vaderna annars)  så jag knappt nådde ner och så stog han där 10 minuter till och kollade till mig, så att jag gjorde rätt. Vafan! Snygga mannen, P, satt och skrattade  haha Så jag försöker mig på de nya inställningarna och gissa vad... Jag går därifrån med världens kramp i vaderna hahaa.. Fan va ooont det gör! Fortfarande. Så det blir ingen spinning idag. Det får bli ett mjukare core pass.

Juste, va nere i centrum med. Hittade inget speciellt, men jag va tvungen att köpa något iaf haha jag är så. Det blev två T-shirts från Gina. Typiskt. haha

Nu ska jag göra en Smootihe. Känner mig hungrig nu på morgonen, konstigt nog.
Vad gör ni idag?

Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0