Välkommen vecka 9,

Vecka 9 började med att jag vaknade av att någon ringde på dörren.
Jag hoppade upp ur sängen. Men när jag kom fram till dörren var det ingen där. På golvet låg en avi. Wiii! Det är säkert skorna från Forever21. Men det var en konstig avi. Det står inte vart jag ska hämta ut grejerna. Ska jag åka till Arlanda? måste kolla upp det där.

Går in på bloggen, läser söta kommentarer från bästa Sari. Blir självklart på bättre humör =)

Annars är väl början på dagen så som vilken annan dag som helst, då man haft en skitdag innan. Ångest, skitkänslor och.... Äsch jag ska inte skriva om det idag. Det är en ny dag idag, en ny vecka.

Den här veckan har jag längtat efter. Visst blir det inte som planerat idag, men det löser sig. Längtar till ikväll, till träningen. Hoppas jag hinner dit bara.

Nu måste jag fixa lite.. ska åka iväg snart.
ha de bara!

Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Heluuu gumman!

Hur har dagen varit? Hoppas iaf att den vatt BRA!!

Nä, nu ska jag ut o walka ville bara checka läget med sötis :)

Kramisar

2009-02-23 @ 18:01:40
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Åh så typiskt mig. Nu glömde jag ju fråga hur det gick med SKORNA, nyfiken as hell!!!! <3

2009-02-23 @ 18:02:30
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0