Utmaninger,

Jag har visst blivit utmanad av söta Sari.
Utmaning nr 1:
Utmaningen är att ta bild nr 6 i mapp nummer 6 och lägga ut. Därefter ska jag utmana 6 andra personer som ska göra likadant. Hahaha.. nu ska vi se vad jag hittar där?!

Jag öppnar min present på 18års dagen, 26/9-08. Inte så kul bild haha

Jag utmanar nu: Sandra, Maria, Kori, Tina, Linnea, Kristina och Hani (5 av er läser det här vet jag iaf haha)

Utmaning nr 2:
Berätta 7 sanningar om dig själv och sedan utmana 7 nya personer.

1. Jag gick i musikklass tills 6e klass.
2. Jag var rädd för min "bästa" vän i 12år
3. Jag står inte alltid för vad jag tycker
3. Jag skrattar åt nästan allt
4. Jag tittar i pappret när jag har snutit mig
5. Jag är lite bortskämd
6. Jag sjunger alltid i duschen
7. Jag brukade prata med toapappret när jag var 6-8år.

Hahahah nu vet ni lite om mig. Om ni vill ha något förklarat är det bara att fråga haha.
Och nu utmanar jag: Elsa, Maria, Elli, Jackie, Therese, Hani, Fia!

Kommentarer
Postat av: Sari

Åhh, nu såg jag ju detta, utmaningen.. vad kul :D

Jag tyckte bilden var toppen, och du.. jag bara LOOOVE your dress! Supersnygg och lila är bara så snyggt!

Hi.. jag sjunger oxå i duschen, älskar o sjunga o musik yeeeey!

Be happy ;)

2009-02-05 @ 08:26:48
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0