The night (morning?) is young,

Alla som är ute och festar brukar komma hem sent, slänga sig i sängen och sova i timmar! Men jag.. nej jag kan inte somna när jag har varit ute sent. Kom hem för ca3 timmar och har legat i sängen sen dess. Inte en blund! Känns ju lite jobbigt då jag vaknade 8 igår och ska iväg på träning lite senare idag. Hur ska jag orka?

Jag har haft en superkväll. Stället var inte så bra. Ja och musiken var ju inte bättre. Men det här är faktiskt första gången som jag går ut och är nöjd med mig själv. Det här var första gången jag såg mig själv i spegeln och tänkte: Fan, jag ser ju bra ut. Jag vet, det låter lite stroppigt och så. Men det är sant. Alltid när jag har gått ut förr (vilket inte är så jätte mycket..men iaf) ha jag varit så osäker. Jag har inte velat klä på mig och gå ut. Men den här gången... den här gången tyckte jag att jag  var vacker, vackrast. och aldrig förr har jag fått så många komplimanger, blickar, leenden och telefon nummer :P Jag blev till och med kallad någons "drömtjej". haha Inte en gång oroade jag mig för hur jag såg ut och för vad människor tyckte. När man är säker på sig själv och tycker om sig själv så lyser det igenom och andra tycker då samma sak. Okej man ska inte vara självgod och ego.. men ni förstår.
Jag sitter inte och försöker skryta nu. tro inte det. Det här känns bara som värsta framsteget för mig. Förr hatade jag mitt utseende och ville inte synas vid mina vackra vänner. Idag känner jag mig som en av dem.

Måste bara berätta en rolig grej som hände. Jag och mina vänner skrattade hela kvällen åt det.
Vid ingången fick man lysande armband. Rött om man var upptagen och grönt om man var singel. Jag hade grönt så klart (stolt singel haha). Men det jobbiga vart då att massa killar kom fram hela tiden, så till slut tog jag av mig den.
Det kommer fram en blattekille:

killen: Tjena tjejen, vill bara säga att du är jätte vacker. Vill du dansa?
Jag: Tack men tyvärr, jag har en röd ring.
Killen: Ja, jag ville också ha en röd. Men de var slut.

Hahaha Hade han inte fattat hela grejen med att ha olika färg på ringarna, eller gick han runt och ragga på tjejer när han redan har en där hemma? haha och vad trodde han jag mena, att jag inte ville dansa för att vi hade olika färg på ringarna? haha Då var det kul iaff :P

Men i helhet så var det är kul kväll. Om man bortser från att hälften av mina vänner drack sig fulla och överdrev det som fan (så att det bara blev pinsamt och jobbigt) och andra hälften tyckte det var tråkigt och pinsamt att vara med den för fulla hälften. Lite sura miner där. haha men det löste sig. Själv ser jag ingen mening med att bli superfull (dricka gör jag, men blir full..nee) och låtsas som om man här fullare än vad man e (två glas gör inte så mycket, väx upp) men sen ser jag ingen mening med att sura heller, det är ju fest =D hehe Jag hade kul iaf!



Tyvärr så stängde stället vid 3 och det var då dags att gå hem. Det blir alltid roligast på slutet. Men det var nog dags, jag kunde knappt gå då. Skorna (tog ett annat par sen) dödade mig. Är man tjej så får man lida, så är det. hehe Kommer inte kunna gå normalt på dagar...

Hoppas att ni me har haft en trevlig kväll.
Ja så vad ska jag göra nu? Alla ligger och sover. Jag är trött men kan inte sova.
Ska man säga god morgon kanske?

Min låt idag (igår):

Natasha Bedingfield- Single



Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0