Sov lite så fixar det sig,

Gick och la mig. Somna ett par timmar. Jätteskönt! Men nu är jag uppe igen och måste göra klart en redovisning till imorgon.

Förr kunde jag inte plugga efter 19.00, nu kan jag inte plugga före 19.00 haha.
Ne, men ärligt så måste jag skärpa mig. Har blivit riktigt dålig på det där med att plugga.

Nästa vecka är det lov. Wiiiii! Längtar! Då ska det tränas en hel del. Har saknat att träna så mycket att det gör ont! Låter lite konstigt. Men det är så skönt. 7 basketträningar i veckan gör så med en. Saknar det lite. Inte stressen, utan sporten och gemenskapen. Tiderna innan match i omklädningsrummet, hemresan efter träningarna, ja allt nästan.

Men friskis är väl kul med. Har skaffat mig några vänner där hehe. Visst är de minst 30år äldre än mig.. men ålder är väl bara en siffra eller? haha

ska plugga vidare nu.
kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Toodilooo gumman!

Hoppas att du har haft en bra dag! Vad skönt att du har lov nästa vecka, gott ju :)

Jag har en liten sak till dig i min blogg, för att du sprider VÄRME o e en sån go tjej!!

Kramar o ha en fin kväll!

2009-02-20 @ 20:15:31
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0