Shake shake shake shake shake it!!

Idag är det söndag och imorgon är det måndag. Vanligtvis skulle jag ligga här i sängen och ha ångest för morgondagen i skolan. Men inte idag!! Imorgon är det ju Loooooov!! Hur kan man inte vara glad liksom.

Det märks så himla tydligt på mig. Att det är lov alltså. Jag kan bara ta det lugnt. Ingen stress, inget plugg och bäst av allt... trrrr... Inget sug efter att äta stora mängder!! Wiippii!



Jag har planerat hela veckan med massa av träning! Minst två timmar varje dag, varav en timma är powerwalk. Andra timman är antingen spinning eller jumpa. Det ska bli så otroligt skönt! Har saknat att hårdträna. Som den gamla goda basket tiden.

Har städat lite. Ska damsuga och moppa rummet. Äta lunch. Gå iväg till träningen. Spinning.

Så till mitt glada humör måste jag ju matcha med lite glad musik.
Metro Station - Shake It
Gör som jag, lyssna och hoppa runt lite hemma. =)

Ha en superskön dag!

Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0