Oops, my bad.

Första riktiga skoldagen på länge idag. Vi har ju inte haft lektioner sen estländarna kom. Ja det var väl...hm..okej. Med riktiga lektioner alltså.

Andra lektionen var psykologi B, och det skulle redovisas. Psykiska sjukdomar stod på schemat. Mitt val var dissociativ identitetsstörning, multipel personlighet, och självklart skulle jag börja. Det gick otroligt och förvånande bra. Det var ett så intressant ämne me, så jag hade publiken med mig. skönt! Jag var stolt över mig själv.
Sen var det en kille, B, som stod på tur. Social fobi var hans ämne. Han var sååå himla bra!! Grejen är att han lidit av svår social fobi och fått gå terapi för det. Och där stod han, mer självsäker än hela gruppen tillsammans och berättade om sin störningen och om sin tid på terapin. Jag känner inte killen, men fyfaan vilken respekt jag har för honom! Så modigt! Är det någon som ska vara stolt så är det han. Respekt! Beundran!

Då vi haft besök har jag inte heller kunnat träna på en hel vecka. Åååh vad jag hade saknat det!! Gick på ett spinning intensiv pass. puuhhh!! Jag går in i salen och sätter mig på en ledig cykel, struntar i att ta den vanliga. Men det jag inte tänker på är att super snygga (!!!!!!!!!!) mannen, P, brukar ha cykeln bredvid. Kommer ni ihåg att jag berättade lite om honom? Mannen som säkert är 15år (om inte mer) äldre än mig, men som är sååå jäkla HET!! hahah Vi har små flörtat och pratat lite förr (Nej jag ska inte satsa, det är bara kul o flörta lite ibland. Även om åldern är lite..ja. haha) . Men vi brukar sitta i två olika sidor av salen. Vi har ju våra favoritcyklar. Han kommer dit, och så tror han att jag sattit mig där för hans skull hahah så pinsamt!! haha Låter lite barnsligt, men han är så jäkla snygg så att han får mig att känna så. iaf. no regrets, vem vill inte sitta vid den snyggingen liksom. haha. Passet var så himla jobbigt, men det kändes inte. Vi satt där och tävlade under passet hahah Jag vann, han säger att han lät mig vinna så klart hahah Jaja, ville bara berätta det så ni vet varför min morgon kommer vara så bra. Jag kommer nämligen ha fina drömmar inatt haha. Ne nu ska jag skärpa mig!


Imorgon är det bara en lektion, filosofi. Men kanske måste plugga en massa i bibblan efter. blä!

Sen måste jag bara få berätta att jag känner en såå stor skillnad när det gäller att våga stå för sig själv. Jag har blivit så mycket mer modig. Det är inte alls lika jobbigt att prata med människor eller att prata ii klassen. När estländarna var här höll jag till och med små tal på engelska lite då och då. Det är liksom inget jag har gått runt och tänkt på. Det har bara kommit och det är så jäkla skönt! Det här med att hetsäta finns ju kvar lite, men det går nog fram. Sakta men säkert. Mycket sakta men säkert.

Hoppas ni har haft en bra dag me. Nu ska jag duscha och sen drömma om min man hehe
Kram på er!!


Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Tjingeling!

Vilken intressant dag du har haft. Oooh.. hade gärna hört den föreläsningen, hade vatt mucho bra :)

Hihi så glad, du har en attans kraft inom dig och så BRA att du utnyttjar den. You go hun!

Kramar o skratt ;)

2009-02-10 @ 08:06:08
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0