Onsdag och massor att göra,

Gooooood morgon på er sötisar!

Idag är jag på bra bra bra humör! Gissa varför...... Jo för att jag vaknat med världens träningsvärk i hela kroppen. Benen värker, armarna, rumpan, nacke, rygg... ja allt! Det var nog inte det ni gissade på vah? Men jag har verkligen saknat den här känslan. Välkommen tillbaka!

Men jag är nog glad idag för att dagen igår gick så bra med. De tidigare dagarna har inte varit så kul. Men igår var allt bra.

Idag har jag såå mycket att göra känns det som.

Träna, lunch passet
Hem och duscha
Hämta ut paket
Gå till banken
Handla saker inför Estland
Plugga lite
Träna, kvälls pass

Ja, det kanske inte va så jätte jätte mycket. Men det blir en rejäl extra träning att bara ta sig till alla ställen. Posten, banken och träningshallen ligger alla 30 min bort från där jag bor. Men alla ligger åt var sitt håll. Centrum ligger där emellan någonstans. Det här kommer bli en dag av en lååång lååång promenad. Vi får se hur det går.

Tänkte lägga upp en bild på min studentklänning sen :) ska pröva den först. Hoppas den passar!! Jag köpte den i sommar.

Hoppas ni får en bra dag!!

Kramar
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0