Nu kan jag alla schlagerlåtar,

Har fortfarande inte sovit något än, på över 36 timmar. Gaalet!! Lyckades aldrig somna sen.

Har varit ganska så pigg iaf, så jag gick iväg till Friskis. Tydligen var det Schlagerpass. Bara massa schlagerlåtar att spinna till. I 65 min!!!! 65 hela minuter av schlager. Jag är stolt att jag klarade det..

Jag har faktiskt aldrig lyckats kolla på någon melodifestival, ever. Kanske fångat några snuttar bara. Även om jag ibland velat, så har det bara inte blivit så. Det finns nog en mening med det. Blattar ska inte lyssna på schlager, så är det bara!
nää, skoja så klart!. inte om de att jag alltid missat melodifestivalerna uten om de me blattar och schlager. Det finns nog många schlagerblattar.

Hur som helst, schlagerblattar eller inte... Det var svårt att cykla till musiken. Är van att cykla till det HÄR och det HÄR och nu skulle det bytas ut mot det HÄR och det HÄR. Craaazyy!!!

Men alla svenskar var ju glada och sjöng med så klart. Alla svenskar kan ju melodifestival låtarnas texter. Så är det bara. som om de föds med de.

Ska försöka somna nu. Tidig morgon imorgon.
Hoppas ni förstod att jag skoja om allt, fördomarna och så. Det var faktiskt riktigt kul på spinningen. MEN!!! Att jag inte sovit på över 36 timmar är dock sant!!

kram på er!
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Haha.. Godmorgon gumman! Kan inte påstå att jag gillar schlager heller, kanske om man remixar dem till nåt bra ;P Lät iaf häftigt o ha ett pass till sån musik.

Harkel fin bild under..hihi.. var det från dimman (skojar).. Kjolen var iaf såååå snygg, gillar oxå att ha färg på mig ibland/oftast.

Ha en toppenvecka du oxå, o hoppas denna måndag börjar bra. (J-klar tänkte jag skulle va kortfattad så bleb det en hel bok igen hehe...)

Kramisar söt!

2009-02-16 @ 07:51:07
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0