Nu förstår jag tjejers relation till skor,

Har aldrig varit så förtjust i skor.

Redan som 10 åring hade jag storlek 39. Jag kan ju säga er att det inte var så lätt att hitta söta rosa skor i min storlek. Jag hatade skor. Dessutom så var det inte så poppulärt för tjejer att ha stora fötter. Inte visste vi då att Paris Hilton fanns och inte visste vi att hon hade gigantiska fötter. Det skulle ha hjälpt.

Jag växte, väldigt mycket. Gick från klassens nästan kortaste tjej till klassens längsta. Men fötterna hade redan växt färdigt så de stannade som 39or. Thank god for that!

Mitt sko trauma har stannat med mig. Men nu helt plötsligt är det borta. Jag älskar skor. Det fick bli paret från Forever21 igår. Det spelade ingen roll att frakten kostade dubbelt så mycket som skorna och att det skulle tillkomma en tullavgift som kostade lika mycket som frakten. Jag skulle ha skorna! 10 dagar kvar. 10 dagar kvar tills vi ses mina älsklingar. Längtar.


Valde jag rätt?

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Lite sjuk igen, men blit nog bra snart! Måste ju tänka positivt!! Läckra skor som bara den, är det dyrt o beställa därifrån?

Jag har 36:or i skor så det kan oxå va svårt ibland, mnen fötterna passar iaf min längd. Åh.. måste äääta nu ;p

Kram

2009-02-17 @ 18:59:22
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0