Mine mine, just mine!

Vaknade och orkade inte gå upp. Jag orkade inte gå till träningen. Hade det varit en annan dag så hade jag skippat den. Men den nya teorin jag talade om tidigare fick mig att gå upp och gå iväg till träningen. Härligt med morgonträning. När man väl kommit dit iaf.

På väg hem kunde jag inte låta bli att springa in i centrum och köpa dessa underbara:


Perfekt till våren!! Love love love!

Nu ska vi iväg till på lunch mormor snart. Alla är där =) Lycka!

Vad har ni söta för er denna lördag?

Kramar!
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Heeeej!

Jameeen, sicka snygga skor du hittat!! Jätteläckra o snygga spännen på.

Hoppas du får det trevligt med familjen idag :)

Jag ska ta tag i det som jag inte orkat med under veckan ;p

Puss & kram

2009-02-21 @ 13:16:58
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0