Målare måste vara bra make up artister,

Jag ringde posten idag. Mitt paket finns på posten här i väsby. Yes yes yes! Va skönt att det är nära. Ska hämta det imorgon. Läängtar!! hehe

Innan jag gick iväg till tåget imorse hittade jag en katalog från Stockholms universitet. Vi skulle ju dit, å jag tog med den. På tåget satt vi och läste i den. Vi hittade allt vi undrade om där. Så det känndes lite onödigt att åka dit, sätta sig hos syon och inte ha något att fråga. Så vi stannade kvar i stan. Slösade lite pengar och åt på Donken så klart.

Min vän hade fått ett presentkort på make up store från moi på sin födelsedag. Sminkning och så får hon handla för beloppet med. Det blev sååå himla snyggt!! De var  så duktiga. Men min vän är naturligt skit snygg, så all kredd får inte dem :P Men det var så himla häftigt att se på. Jag kan nu säga att jag är absolut värdelös på att sminka mig. De hade ju ungefär 10 olika penslar (eller vad det nu heter).

Idag fick jag äntligen träna!! Det blev ett hårt, oj så hårt, spinning pass och lite bas jumpa efteråt. Så skönt.

Under träningen får jag bara släppa loss. Inte tänka på något annat än på mig själv och min träning. Allt jobbigt försvinner. Det är som om all stress rinner av med svetten. Uusch vad jag älskar det!

In i dushen nu.

Hoppas ni haft en härlig dag.

Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hihi.. morning!

Målare bra makeup-artister?? Det där lät faktiskt väldigt kul. Kanske skulle låta en manlig hantverkare fixa min fest makeup nästa gång, tjusigt värre :)

Ha en FIN och ledig dag!

Kramar

2009-02-25 @ 08:02:38
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0