Jag ska träffa en kändis,

Kunde inte sova på hela kvällen. Va så himla närvös för idag haha.. jag va som ett barn kvällen innan skolstarten. haha
Men det har gått jättebra hittills. Hon som bor hos mig är hur trevlig som helst och super social. riktigt kul. Den mesta tiden sitter vi och skrattar åt oss själva för att vi säger allt fel på engelska haha. Nu ligger hon och sover, de åkte ju båt i 16 timmar (!). Hon tyckte om sängen hahah puuh!!

Hon är så gullig "min" tjej. Hon hade köpt med sig massa godis från estland (sååå himla gott!! åt så mycket att jag mår illa nu haha) och så fick jag en jättesöt grej som hennes mormor stickat, ska visa sen. Och en häftig grej, hennes bror är känd artist i estland. Han har vunnit en sång tävling, nästan som Idol, så jag fick hans CD. Så gulligt av henne.
Nu ska vi äta, jag har gjort kyckling med potatis i ugnen. sen ska vi träffa några andra från klassen och fika på Mcdonken. Jag kommer spricka haha.

ha de bra alla =)
Kramar!
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumman!

Hoppas du har det trevligt med besökarna från Estland.. kul o lära känna nytt folk ju :)

Vet du vad, du är utmanad hos mig igen (hehe.. vet inte när detta ska sluta :) )

Kramisar

2009-02-04 @ 10:06:54
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0