Jag orkar inte vänta,

I början av december betalade jag en faktura till en tidningspremie, Pause. Det skulle ta 3-4 veckor tills jag fick min första tidning och min premie, ett sminkkitt. I mitten av januari trodde jag att de hade glömt mig eller att det hade blivit något fel. Jag skickade iväg ett mejl. De svarade, premien skulle komma den veckan, men tidningen skulle komma i början av februari. Det hade blivit någon försening. Idag får jag hem lite smink, läppglans mascara och ögonskugga. Gissar att det är "sminkkittet", även om det inte såg ut så på bilden. Men tidningen da? Nej den har jag inte fått än. När ska jag få den? Kul att få en tidning, som kommit ut i butik i början av januari, i skutet av februari. Allt är ju gammalt då!?
Hatar när det blir fel och krångel med premier och så.. Jaja nu ska jag inte klaga mer på det. Vill bara ha min tidning nu!!


Annars har min dag varit bra =) Igår med. Hade bara en lektion igår och så gick jag iväg och tränade. Underbart.

Idag är det friluftsdag på skolan. Vi treor skulle vara funktionärer. Gick dit, väntade 2 timmar, delade ut lite lappar till tipsrundan, samlade in och rättade. Allt "jobb" gick väl bara på max 30min hehe. Nu är jag hemma igen och väntar på att få gå och träna =) Men vad ska jag göraa? Spinning eller jympa?


Vad gör ni idag sötisar? Och har ni några tipps på någon annan bra tidning?

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumman!

Åh så finfina saker :)Me likey! Men ruttet att det ska behöva ta sån tid o få sin tidning, illa!

Prenumererade på cosmopolitan innan men inte längre, utan nu är det tidningen "I form" jag har. Annars gillar jag olika fashionmagazines o Sofies mode.

Ha en toppenkväll o relaxa mucho :)

Kramis gullefjun!

2009-02-11 @ 18:10:41
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0