Jag kunde ha haft skorna nu,

Frågar en vän om den konstiga avin jag fått. Då förklarade hon att jag fått paketet levererat hem. Men eftersom jag inte öppnat tillräckligt snabbt han de åka iväg. Så nu måste jag ringa posten imorgon och jaga mitt paket! ÅÅhh irriterande!!! Hur skulle jag veta att jag skulle få hem dem kl 8 på morgonen?!?! Jag hade inte fått ngn info om det!
Jaja, hoppas jag får dem iaf!

Annars gick det bra på institutet. Det var en helt annan miljö än i vanliga gymnasiebibliotek. Lite läskigt va det. Lite obehagligt. Alla såg ut att vara så... vuxna. Jag är bara ett halvår från den miljön. Jag tror inte jag är redo. Jag är fortfarande ett barn.

Det blev en ganska sen hemkomst. jag hann tyvärr inte med träningen. åååh, jag som längtat!!

Imorgon ska jag och en vän till universitetet i Stockholm, prata med en syokonsulent. Kan vara bra att få lite råd och tipps.
Intressant ska det bli.

Meeen uuuusscchhh vad jag är irriterad över skorna!! De va ju hääär!!

God natt på er sötisar!

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Haajjjj!

Sicken osis med skorna, men hoppas du lyckas spåra upp dem.. extra jobb va?! Hur gick det hos syon idag, blev du ngt klokare efter besöket ;)

Weeei.. idag har jag vatt tillbax på jobbet, bara det känns j-kligt bra :)

Ha en supermysig kväll gums!!

Kramar

2009-02-24 @ 17:24:24
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0