I´m back!

Hallååååå!!!!
Nu har estländarna åkt hem och dagarna börjar bli som vanligt igen. Igår sov jag bara, hade mycket att ta igen. Hela veckan har varit speckad med aktiviteter. Varje dag vaknade vi vid 06.30 och somnade vid 02.00. Var helt slut!! Det blev som en ny rutin, men nu är det skönt att vara tillbaka. Saknar träningarna!!

Den 2mars är det vår tur att ta färjan till Estland. Vi ska bo på en ö, så väl framme måste vi ta buss i 4 timmar och sedan en till färja. Det ska bli kul. Meningen är att man ska bo hos de man hade hemma. En jag och en annan tjej kom mycket bra överrens, så jag hoppas jag får bo hos henne. Känns dumt att säga så, men jag vill inte bo hos hon som va hos mig. Vi passade bara inte. visst så pratade vi och så, men vi är på två helt olika nivåer. Men det ska nog bli bra!

Har saknat att få blogga när jag vill. Men nu orkar jag inte kalaga, så det får komma senare :P hehe

Idag ska jag iväg på en födelsedag. Vi ska överraska G. Mina föräldrar är inte så glada över att jag går. Hon kom nämligen inte på min födelsedag och så grattade hon mig inte ens. Men jag vet inte... tycker det är lite löjligt att tänka så, eller är det jag som har fel? Vad tycker ni? Nu kommer jag låta ännu mer dum, men jag går faktiskt framför allt för att min L ska vara där. Älskar henne, helt underbar person. Tyvärr ses vi inte så ofta!

Nu måste jag äta, familjen väntar.
Ha det bäst
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Heeej!

Woopsie daisy!! Vilka långa dagar ni har haft, kan förstå om man blir tröttis efteråt. Kul grej ju, o kul o få åka till estland :)

Jag fyller i skojar-månaden april hehe..

Klart du ska gå på föd.festen, kan ju bli kul!!

Kramisar

2009-02-08 @ 15:13:57
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0