Fortfarande ingen modeblogg,

Det blir fest ikväll =) wii. Det var så länge sen sist jag va ute. Har precis varit i kyrkan, så det känns lite dubbelmoral att gå ut och festa. Jag får be extra mycket nästa lördag. hehe

Nu har jag suttit och tänkt på vad jag ska ha på mig. Kom fram till det här:

Rosa högmidjad kjol från lindex (förvånad?), tubtopp från H&M och 13cm höga (kommer dö!) skor från London.
Det ser inte alls snyggt ut såhär på bild (kanske kommer en bild me kläderna på senare). Kjolen ser jätte lång ut, men den kommer precis några få centimeter under rumpan. Ska ha mörka strumpisar under!! Den är tight högst upp, ngn cm över naveln, och så blir den lite små puffig nere. 99kr på rean i sommar! Har en likadan lila, men den är lite stor. måste till skräddaren.
Vad tycks?

kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Gu så snyggt, I like very much a lot :))

Du det där kallar jag FAB!! Det måste du ha på dig, du kommer va kvällens stjärna ;)

Ha det jättekul!!!!!!

Kramar

2009-02-14 @ 19:31:53
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0