En drömfångare kanske?

Gomorgon på er!
Börjar inte förs än 12.00, men kunde inte sova längre än såhär. Frilufsdag idag igen.
Det blev ingen träning igår. Va så trött. Hade varit på spinning pass både mån och tis. Men idag ska det tränas iaf =)

De senaste dagarna har jag börjat drömma massa konstigt. Inte bra konstigt, utan mer läskigt konstigt. Människor blir misshandlade, kidnappade osv. I alla drömmar ser jag misshandeln och försöker ringa polisen, men det går inte. Antingen hör de inte mig, eller så går det inte att knappa in nummret på telefonen och jag får panik. Varje gång, varje kväll. Tror ni drömmar betyder något?


Ussh, hatar att vakna tidigt och inte ha något att göra. Nu finns det inget bra på Tvn heller.

Idag blir jag glad av Keane- Spiralling!
Ha en toppen dag!


Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hey girl!

Åh, så skönt att det är fredag :)Ska bli så skönt att va ledig i helgen, behöver det. Men gu så kallt det är ute, shit bananas fingrar fryser o resten oxå ioförsig, men kommer nog bli en långprommis i helgen. Är ju vackert ute nu, bara man har mucho på sig ;p

Har du några planer för helgen?

Kramar

2009-02-13 @ 16:16:19
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0