Det närmsta jag kan komma mitt bröllop nu,

När jag var i Libanon i sommras skulle vi på bröllop. Vi gick för att handla klänningar. Vet nu hur många klänningar det finns där? Gaaaalet!! Man kan inte ens föreställa sig. Libaneser gillar att synas.

Jag hittade min studentklänning me :)

Jag prövade den tidigare idag. Oj oj... Inte bra. Mina bröst får inte plats haha. Jag har gått upp 3kg sen i sommras och nu vet jag vart de satt sig. Faaan!!! Det är inte bra. Vill ju ha min klänning. Måste lösa det! Bröstförminskning kanske... nää kanske inte. Får träna extra hårt och gå ner de där 3kg.

Här är den iaf,


Kunde inte få bilden rätt. Ni får luta lite på huvudet :P

Den är veckad på brösten och sitter tight (lite fööör tight nu) där. Sen går den ut och är jätte puffig. En kvinna trodde jag var gravid när jag prövade den haha. Man kan ha den med axelband eller utan.
Vad tycker ni? Ska jag ha den eller köra på något annat?

Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Jättevacker gumman! Härlig med puffet, längden.. ja hela alltet. Du lär ju vara drop dead gorgeous i den!!! Och du kan alltid ge mig lite av bysten ;)

Tycker du ska vara supernöjd med den, skulle oxå vilja ha precis en sån!!!

Kram

2009-02-25 @ 19:51:31
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0