Smile,

Det gick bra idag. Inga taskiga kommentarer i kyrkan. Sen vart det besök hos mormor. Bästa mormor!!

En sak jag tänkt på mycket är ordet kompromissa. Det finns inte längre. Inte här där jag håller hus iaf. Om någon inte får som de vill.. ja då tar de det så hårt... Då har de "svalt sin stolthet" eller blivit "kränkta". Vad är det med er människor?! Ibland får man som man vill, men ibland måste ju andra också få som de vill. Bara för att du gick me på att gå till ett fik som din kompis ville gå till och inte du, ja då betyder det inte att du svalt din stolthet. Det kallas att kompromissa!! Kompromissa, glöm inte det ordet. Det finns! Kom igen nu, allt ska väl inte ses från den värsta möjliga vinkeln. Inte konstigt att vänner blir ovänner över ingenting.

Ähh.. nu är jag trött. ovanligt trött. orkar inte reflektera över det där. Även om det är värt en tanke.

Idag skulle Alexander Schulman signera ett gäng böcker, 1386 st för att vara exakt. En av dem ska hem till mig. Har väntat på att den ska komma ut sen han skrev i sin blogg att han börjat skriva på den. Inte för att jag är besatt av just Alex. Men fyfaan vad han skriver bra!! Den mannen kan använda orden rätt!

Nu ska jag lyssna på Pete Murray - Smile (hittade ingen bättre version tyvärr)  och  sova gott :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Sari

Godmorgon stumpan!

Vad kul att det gick bra o blev trevligt igår! Men.. måste säga att jag har nollkoll på alexander s, visst har jag läst nåt men inte mucho. Kanske skulle börja spana in honom ;)

Gumsan, jag ringer dig imon om det funkar??

Ha en underbar dag, jag är fortf glad sen igår hihi.. så nu kör vi en NY vecka :)

Puss o kramar

2009-04-06 @ 07:59:45
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0