Minnen,

Jag sitter och ser på film, Inside man. Jag minns...

Det var jag, mamma, pappa och lillebror. Hela familjen. Vi va på bio, alla tillsammans. Vi såg på en film. Den bästa filmen jag någonsin sett. En film jag fortfarande efter mer än 5 år mins som den bästa film jag sett. Nu sitter jag här. % år senare och ser på samma film. Jag är inte lika imponerad.

Jag inser. Det var inte filmen jag tyckte var så bra. Det var personerna jag såg på film med. Det var känslan den dagen. Dagen då alla i familjen var lyckliga och satt och såg på film tillsammans. Inside man.

Jag sitter här själv med min dator och ser på filmen. Den tilltalar mig inte. Jag häpnas inte, så som jag gjorde senast den spelades. Men jag ser på den iaf. Jag ser på den och mins. Jag mins och saknar.

Inside man kommer alltid vara den bästa film jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0