Jag ska inte gråta nu,

Vad jag än gör och hur jag än gör det så blir det inte tillräckligt bra. Det ska alltid klagas. Vart jag än går eller vart jag än mig vänder får jag höra samma jävla skit av er. Aldrig har jag haft ett helt vanligt normalt samtal med er. Aldrig. Det enda jag får höra av er är samma jävla meningar dag ut och dag in. Städa ditt rum! Gör inte så! Varför va du ute så länge?! DU har blivit tjock! Varför fick du VG och inte MVG?! och när ni väl säger dethär till mig kan ni inte göra det i en normal ton. Nej ni ska skrika och höja rösten. Som om det ger er mer makt. Som om jag respekterar er mer då. Det gör jag inte. Jag pratar mer med främlingar jag stöter på i kön på ICA än med er. Receptionisten på Friskis har haft ett längre samtal med mig än vad ni har. Ni vet ingenting om mig. Ingenting. Varför? Jo för att ni inte frågar. Och när jag känner att jag vill dela med mig av något, ja då ska ni överreagera, vrida och vända på det och kritisera mig. Jag önskar jag kunde prata med er. Men en vägg ger mig mer respons. Jag är trött på det här. Men det är inte min uppgift att förändra det här. Det kan jag inte. För om ni inte bryr er, om inte ni ser att att det är något som är fel, varför ska jag ens försöka?! Jag ska inte gråta nu. Jag vill inte gråta nu. Jag försöker bli av me de problem jag redan har och ni gör det bara värre. Fan de problem jag har är nog på grund av er. Jag får mer bekräftelse och respons av maten än av er. inte konstigt att det är som det är. Nu kliar fingrarna ordenkligt. Fyfaan vad jag hatar det här.

Kommentarer
Postat av: Sari

Men gumman..

Det kan va svårt o få föräldrar o fatta.. precis som du säger är det inte helt ovanligt att dem tolkar situationen helt annat än man själv menat :P Men det viktigaste är att prata.. prata o släppa ut att, blir alldeles för stort att bära på själv!!

Då ringer jag dig imon gumman, ringer nån gång efter 18, ska jobba o träna imon.

Du är så fin min sis o jag vill att du ska må bra! Och mej kan du alltid prata med, vad det än handlar om!

Många stoooorkramar, love U!!

2009-04-06 @ 19:49:51
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Heeej underbara sis!

Har oxå haft lite o tänka på, så inte vatt riktigt närvarande. Men kan förstå att du känner dig stressad, händer ju jättemkt nu för dig. Studenten o allt runtomkring är ju en jättestor grej + allt annat som händer i livet.

Hoppas du får en jättefin påskhelg o mår gott :)

Tänker på dig allways..

Puss o kram, och just det.. GLAAAAAD PÅÅÅÅÅSK sötis!!

2009-04-10 @ 08:53:31
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej gumman!!

Hoppas allt är bra med min sis! Ikväll e det lite party sen utgång. Hoppas påsken varit och är mysig :)

Många kramar o puss!

2009-04-11 @ 17:16:22
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej gumman! Känner mig tjatig nu när ser my comments. Men du vet, tänker och bryr mig om DIG sis!Jag finns alltid, whatever.. Puss & Natti!

2009-04-12 @ 23:28:35
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej gumman! Känner mig tjatig nu när ser my comments. Men du vet, tänker och bryr mig om DIG sis!Jag finns alltid, whatever.. Puss &

2009-04-12 @ 23:42:02
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0