jag bangar inte på utmaningar ;)

Jag har blivit utmanad av min söta sis, Sari. Jag svarar självklart :D

Vilken mat äter du ofta?
Mörkt bröd. Älskar mörkt bröd, riktigt mörkt med frön.

När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Hjälper alltid till. Det finns en anledning till varför jag kallas Mamma-mö. (mö står för mellanöstern, lång historia) :P


Var sitter du helst när du bloggar?

I min säng. Min stora härliga säng. Love it!!


Köper du triss-lotter?
Nae, aldrig. Har lärt mig att det inte lönar sig. Min tur har försvunnit.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Spanien, helt klart! Semester med familjen när jag va ca 12år. Bästa!

Ni som vill ta till er utmaningen, gör det! :D

Kram på Er,

Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Haha.. vad kul det där lät mamma-mö :) Nu blev jag allt nyfiken! Japps idag är det jobb, o sen är det helg, wohooo :D Det blir lugnt i helgen, träna o fira min födelsedag, antingen hos mig eller hos familjen. Men nästa helg så är det party igen, ska ut på påskafton :)

Vad ska du hitta på i helgen sis? Hoppas solen skiner på dig idag my sweetie o

bamsekramar från mig till dig, du underbara!!!

2009-04-03 @ 08:06:18
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Ååå Hej gumman! Jag vet inte vad jag ska säga, jag är så glad för paketet så att det inte är sant! Kan inte förstå att du är så gullig mot lilla mig. TACK så supermycket, du kan inte förstå vad det värmer men jag är så GLAD och tacksam. Önskar jag kunde krama sönder min sis ;)Denna dag har varit så bra så att jag knappt vet var jag ska göra av alla mina känslor, det är bubbel inombords :)

MÅnga STORA bamsekramar från sis to sis!!!!!

2009-04-03 @ 14:20:12
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej igen gumman, det är sjötokiga sis igen!

Ville bara säga TACK igen, skulle kunna säga det hur många gånger som helst men vill ju inte att du ska bli locco på mig ;)

Pussssar!!! :)

2009-04-03 @ 17:54:00
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0