Det var länge sen,

Idag va jag på spinning. Wiee.  Så himla skönt! Har inte vart där sen förra tisdan. Saknade! och hade inte ätt min gubbe på mer än två veckor. Saknade snyggingen! haha

Det måste vara den mest härliga känsla. När man tror att man inte orkar mer, när man bara vill ramla ihop och somna. Men så släpps endorfinerna ut i kroppen och det känns som om man kan fortsätta hur länge som helst. Underbart! Helt underbart!

Satt och tänkte på det jag skrev i förra inlägget. Fan att man ska vara så himla ytlig ibland. Vilken idiot man kan vara. Nu ska han ändå åka iväg och göra lumpen snart, och jag kanske får åka iväg någonstans för att plugga. Det är för sent nu. Att jag ska vara så jäkla petig och så dålig på att släppa in folk. Han kanske är klassens clown. So what?! Han är den mest perfekta clownen. Ska jag ge mig, släppa mina jobbiga ideal? Eller kanske bara köra säkert, same old? Tankar tankar tankar..

En låt till de:
Coldplay - Lovers In Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0