Andas ut,

Oj vad jag har saknat att skriva här. Det är inte att jag inte har haft något att skriva. Jag har bara haft så fullt upp. Det tar aldrig slut. Hur svårt kan de va att bara sätta på datorn och skriva ett inlägg, Det tar väl inte så lång tid? Men de funkar inte så för mig. När jag skriver här vill jag skriva långa texter som tar tid. texter som jag måste tänka på ett tag innan jag publicerar. personliga texter. Jag saknar de texterna. De kommer nog tillbaka snart.


Svenska nationella idag. Det skulle skrivas en krönika om hur människans utveckling och personlighet präglas av arv och miljö. Jag blev överlycklig. Det här tycker jag om. Ivrig började jag skriiva. Jag skrev och skrev. Mina filosofiska och psykologiska tankar svävade. Ord efter ord, mening efter mening, sida efter sida. Fem timmar senare var jag klar. Kollar på uppgiften och ser... man ska skriva krönikan ur naturvetenskapernas synvinkel. Ni vet DNA och arvsanlag och gener. Jag har fått me ett stycke om det bara. Allt annat är ur ett annat perspektiv. Woops! Men det var kul att skriva iaf, även om inte produkten blev som den skulle.

snart kommer ett långt inlägg.

skriver snart.
Hej

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0