Dagen slut,

Då var det dags att gå och lägga sig. och gissa vad?! klockan har passerat 21.30. det kan bara betyda en sak, det var en "bra" dag idag. Inget överdrivet kaloriintag, ingen spya och ingen ångest. eller jo, ångest över det där med föräldrarna. de båda kom o pratade med mig idag. frågade hur jag mådde och om det var något jag ville berätta osv. självlart så log jag skakade på huvudet och sa att ja bara var trött. Fyfan va ont det gör att behöva ljuga. men att erkänna sanningen gör nog mer ont. Hoppas ni haft en bra dag. har ni?  Nu hoppas jag på fina drömmar =) Imorgon väntar skolan.
 
Lämnar er med lite nattmusik, Michael Stipe och Chris Martin - In the sun
Här kan ni lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=jx6v7MH2wuA


God natt =)
Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0