Wooohooo!!!

Skorna jag ville ha är på väg vem till mig nu!! Yeeeeass!! Har gått in på H&Ms hemsida varje dag nu och hoppats på att skorna ska finnas. och så när jag tappat hoppet så... så bara finns de där! Wiihuu! Nu hoppas jag att storleken passar. Jag har vanligtvis 39:or men de stod att de är små i storleken så jag tog 40. Hoppas de passar! Hoppas!


Ett par svarta är också på väg hit. Trodde inte jag skulle hitta de grå, så jag beställde svarta förra veckan. Aja, man kan inte ha för många skor haha

Nu ska jag till skolan. önska mig lycka till =)

Kraam
Anita

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tjohoo sötis! Tror dem kommer att passa dig super! Och dem va i små storlekar, jag har vanligtvis 36 men fick ta 37 i mina, så bra att du tog en stl större.

Good luck huni :)

Kram

2008-12-17 @ 13:30:59
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0