Vissa människor är bara för bra!

Satte mig i köket med mamma igår. Hon kollade på Körslaget. Jag har inte sett det förr men det va riktigt kul :) Varför va det kul? Jo, för en viss person va me! Timo Räisänen! Viste inte vem han va heller men fy vilken skön människa han verkar vara. Man blir bara föör glad! Rolig är ordet! Helt underbart. Älskar såna människor. och så har han världens coolaste stil me.

Till min besvikelse så åkte Timo ut. Tråkigt. och sån stalker som jag är så gick jag in på hans blogg. Läste med världens bredaste leende. haha Han är bara för bra. Om jag var yngre och va en sån där fjortis och om inte mina föräldrar gav mig onda ögat när jag nämnde killar skulle hela mitt rum vara tapetserat med hans bilder. Jag skulle skriva hans namn på mina armar, på alla bord och på varenda bok jag hittar. Jag skulle tala om honom oavbrutet så mina vänner fick bära med sig öronproppar när vi träffas. Jag skulle trycka upp T-shirts med bilder på honom och vilja döpa mitt barn efter honom. hahaha  Ne, men vissa människor blir man bara glad av :) 

 Läs bloggen! Lyssna på Musiken! Njut!

Nu ska en glad Anita springa till träningen!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0