Veckan slut,

Nu är söndagen slut. Min söndag iaf. Det betyder att det är måndag imorgon, vilket betyder att jag ska jobba. Måste upp 6.30. neeeej! haha

Idag va det en superskön dag. Shoppade (mat), bakade (eller jaah.. försökte iaf) och tränade. Det va så underbart på träningen. Det var det jobbigaste passet på länge. Kunde knappt andas på slutet haha Men känslan efter! Den ni.. den är såå bra. Nu längtar jag till morgondagens träning. Det ska bli lite coure och kanske ett jumpa pass me. =D

Har beställt en kamera nu me. äntligen. En Canon IXUS 870 IS är på väg hit! wii. Den finns i silver, guld, svart och brunt. Silver tycker jag är så vanligt. Vill ha något kul. Den svarta ser tråkig ut. Den bruna va sååå snygg! men den fanns självklart inte. Så det fick bli en guld. Jag är nöjd :) Nu får vi hoppas på att den är bra. Det står att det ska ta 1-3 dagar att få hem den. Vill ju ha den till nyår. Men ja tror inte den hinner hit. De har säkert hur mycket som helst att skicka iväg nu vid jul och nyår. Men hoppas!!
Nu ska det sovas. Snart iaf.
Gonatt!

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Gooo morgon!

Oj, så snajsig kamera, urläcker!!! Den skulle ju inte jag ha nåt emot att ha ;)

Ha en dunderdag på jobbet gumman!

Puss o kram

2008-12-29 @ 08:22:44
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Jag ska ha middag här hos mig på nyår med några tjejer. Men känner mig lite småstressad eftersom jag inte har planerat maten än.. skumpan e iaf färdig! Vad ska du hitta på?

Kram

2008-12-29 @ 12:40:37
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0