Brun mage och magtröjor,

36 längder senare ligger jag här i sängen och är helt slut! Det är så skönt att simma och det är jättebra träning. Men man känner inte det. eller jo visst känns det, har världens träningsvärk. Men jag menar att det inte riktigt känns som om man tränar när man inte känner hur svetten rinner ned för pannan. Det är träning för mig, svett så att det ser ut som om man precis kommit ut ur duschen. Då känns det bra. Då har man tränat hårt. Hehe
Vi solade me, min vän o jag. Men man ser inte så stor skillnad i ansiktet =( Det gör man aldrig på mig. Min kropp blir jättebrun men mitt ansikte är som snövits. Haha

Gick och hämta ett paket som kommit från H&M. Där i låg 2 tröjor, en jacka, en väska och ett par skor. Älskar skorna, jackan och väskan men tröjorna... de sitter som magtröjor båda två :S. Så lång är jag inte! Brukar ha s i tröjor, men denhär gången ville jag ha dem lite hängande och pösiga så jag tog M. visst de vart pösiga, men det var på gränsen att min navel syntes. Är det inne med magtröjor eller?! ne, det måste vara något fel där. Haha De ska tillbaka, men först ska jag vänta på de andra två paketen som kommer snart. wiihii.

Hela huset luktar fisk nu! ja, mamma lagar fisk. Hmm nyttigt tänker ni. Men nej nej, låt er inte luras. Min mamma gör allt som är nyttigt till onyttigt. Japp hon friterar! Allt! haha nej, det är inte gott. Hon har inte fått mormors "laga god mat"- gen! haha. Ne då, mamma e duktig hon. och jag säger det inte bara för att jag måste. jag säger inte det bara för att jag inte ska få skuldkänslor sen. Icke! Eller?!

Nu ska jag bara lata mig resten av dagen. Borde plugga men det får vänta :P
Går runt och sjunger på The Long Blondes - You Could Have Both idag. Kan inte sluta!! Hittade inte ett bra klipp, men lyssna HÄR iaf.

Vad gör ni?

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Åh du låter så happy! Så då blir jag med det :)

Åh gu.. mkt bättre med örat, så j*kla glad att vara på G igen, så yes imon blir det jobb men oxå återbesök hos herr Dr.

Vill oxå sola.. men måste vänta nån vecka för få ur antibiotikan ur kroppen, om jag inte vill bli fläckig förstås ;)Haha.. vad glad jag blev helt plötsligt, Tack för det gumman!!

Puss o kraaaam

2008-12-17 @ 20:05:23
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0