Tick Tack Tick Tack,

oj vad tiden går sakta här. Har ingenting att göra. Ne jag vet, jag borde inte klaga. haha

Blåbär är fan farliga. haha man blir helt blå haha. Nu låter jag dum, men jag trode inte det var så mycket. haha Åt lite blåbär och så vart jag heeeelt blå på läpparna. haha. Smurf. Fick tvätta och gnugga hur länge som helst haha.

Nu har jag ont i magen =( lite. vet inte varför. Det är en timma kvar till hemgång. eller jag ska till centrum först. ska köpa brors julklapp och lite fler blåbär haha. Mer än halva företaget har redan gått. men efter som jag sitter i receotionen och har hand om telefonväxeln och posten måste jag vara kvar till prick 3...

Det känns lite tråkigt. Att jag inte ska jobba här mer än 3 dagar till. Även om det är långtråkigt så kommer jag att sakna det. =)

Kram
Anita - som ska träna på friskis idag.

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

GOD JUL gumman!!

Hoppas du får en fin dag :-)

Bamsekramar

2008-12-24 @ 07:40:08
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0