The day after tomorrow,

Nu har jag degat bara hemma. Meningen var att jag skulle till Friskis o köpa ett nytt kort. Men det blev så sent. Har istället legat framför datorn och kollat på How I mett your mother. Bästa!! Brukar ni se på den? Då måste ni hålla med om att de är me på top 5 bästa på Tv. Absoluut! Oj vad jag låter som en TV-nörd nu. hahah men så är det nu. Saknar bara ölen och ölmagen (som är på väg) :P

Imorgon är det terminsavslutning. wiiihii som jag har längtat!! Vi börjar tio i aulan och sen ska vi till klassrummet. Vi ska ha sträckgalan! haha förklarar vad det är imorgon. Det är iaf en av anledningarna till varför alla tycker vi är största töntklassen ahaha.. vi är bäst ju :P En dag kvar. Sen är jag friii!!! (i 3 veckor iaf)

Efter det ska jag och min vän åka och handla lite. Vi ska bland annat köpa lite material så vi kan göra egna armband =D det ska bli såååå kul!!

Vackraste låten: Eva Cassidy - Fields Of Gold
Lyssna HÄR!

Nu ska jag borta tänderna med min nya tandkräm; pepsodent white now.
Någon som testat den?

Gonatt mina söta...
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0