The comfort zone,

Sitter och kollar på Gossip Girl och mår som värst. Ja dagen startade bra, men nu sitter jag här med min ångest.  Som jag gjort många andra dagar och fy vad jag är trött på det. Det värsta är att det blivit en del av min vardag och hur mycket jag än vill bli av med det så kan jag inte se det framför mig. Det har gått så långt att jag inte ens kommer ihåg hur det var att bara vara "normal".

Men så ibland så hör man något...något som bara klickar. "get out of your comfort zone", sa de på gossip girl idag. och helt plötsligt klickade det. Min tränare brukade alltid stå och skrika åt oss på basketplanen "get out of your fucking comfort zone". Han ville att vi skulle utvecklas, att vi skulle våga utvecklas. och det är det jag måste göra nu. våga bli bättre. våga göra en förändring. och inte bara när det gäller matvanor. utan i allt. I have to get out of my fucking comfort zone! Nu ska det ske en förändring, en stor förändring. Jag tänker inte vara den lilla blyga tjejen längre, mammas lilla ängel, lärarnas favorit. Jag är trött på det. Det har blivit som ngn ond cirkel. Men nu ska den brytas, nu ska det ske en förändring. (tro inte att jag ska göra ngt som inte är bra nu :P)

Anita

Kommentarer
Postat av: Nanna

Good morning!

Gillade ditt inlägg mucho! Tror att det där är något som många får jobba med. Låter toppen att du vågar bryta that zone, någonstans måste man ju börja. Alltid svårast i början men sen kommer ju rätt mkt av sig själv. Men hitta inte på för mkt bus nu bara ;)

Hoppas verkligen att du får en bra start på nya veckan och att du mår fint!!!

Pussar

2008-12-08 @ 08:05:31
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0