Sockerbomb,

Nu har va varit hemma hos mormor på julbesök.

Julbesöken går ut på att dricka baileys (eller ngt liknande) i miniglas (liknande shotglas) men man shotar inte. man dricker det lite i taget. som vilken annan dricka som helst.
Sen efter det bjuds de på sötsak efter sötsak. Och det är inte bullar vi talar om nu haha ne då. Tänk på det sötaste du kan komma på, multiplisera det med 15 och addera det med 50 så får du sötheten på de bakelser, kakor eller vad man nu kallar dem för som det bjuds på. och man måste äta. Annars... det finns inget annars.. man bara måste hahaha Jag kan känna hur mina gtänder fräter haha okej då inte så sött.. men ni förstår.

Jag måste köpa en ny kamera! några förslag? Tänkte kanske en Samsung L310w i Rosa. Men min morbror (som är insatt i sånna saker) tycker jag ska köra på en Canon IXUS 870 IS. Vad ska man ta?

Nu ska det bli lite fler besök.

Kram
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0