Smeten är alltid godast!

Jag har bakat! Hahaha Fyfan, jag har ingenting med bakning att göra! Det skulle bli mocka rutor... men det blev....jaa... ingen aning, jag har inget namn för det. Allt såg bra ut tills jag gjorde glasyren. Eller den är inte ens värd att kallas glasyr haha. Det blev bara en hel klump och när jag försökte smeta ut den på kakan förstörde jag den me. Såg helt sjukt ut. Men jag va tvungen att smaka iaf. Inte smart! Magen mår ju inte riktigt ok nu hahah. Blä. Jag lovar, jag ska hålla mig till färdigbakat!

Annars har jag, mamma och bror handlat lite mat. Vi åkte också förbi Siba, PC city, Computer City och ONOFF. Ingen hade den kameran jag ville ha :( Får beställa via nätet.

Ska snart på spinning!! wii! Ska bli kul och svettigt. puuh!

Har ni en bra dag?
Kram
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0