Shopping,

Hejsan!
Nu har jag varit hemma ett tag. Hade som vanligt bara en lektion idag.
Nu har jag klippt mig, ganska fint vart det =)
Jag passade på o shoppa lite me. Det fick bli lite snygga underkläder. När jag kom hem känndes det som om jag ville ha lite till nytt. så ja beställde lite grejer från H&M :P Det fick bli: en väska, en jacka/kappa och två tröjor. Ville ha ett par skor me, men de va slut =( har velat ha dem hur länge som helst, men min storlek hittar jag aldrig.

Skorna =(




Annars har det varit en helt okej dag, Hade tid hos sjuksystern, återbesök. Det gick väl bra. Jag har inte skött mig så jätte bra men en klar framgång har skett =) Nu ska jag plugga lite och vill å gärna träna idag. Tänkte gå ut o springa men nu regnar det så mycket. Kanske går o köper kort på friskis. Saknar stället faktiskt. spinning...mmm... hehe
Hur ser er dag ut? mer spännande än min?

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh, dem skorna har ju jag.. fast svarta. Hm.. bara använt dem 1 gång fick sån skoskav men får väl gå in dem snaaart.

Grattis grattis till varje framsteg, du e såå duktig :)

Kram



2008-12-08 @ 17:31:51
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0