Problem,

Sitter på jobbet för första gången på 5 månader. Jag jobbar här på skolloven. I reseptionen på ett företag. Alldeles ensam, puuuh läskigt. Hade glömt hur tråkigt det egentligen var. Eller ah.. det är ju till och från. Telefonen ringer, jag svarar: Välkomen till (företagets namn) det är Anita. De säger vem de söker eller vad de vill ha hjälp med och jag kopplar dem vidare. Jag har hand om posten med. Frankera, skicka och ta emot. Men jag har ju sån tur.. så jag kommer hit på morgonen, ska sätta på frankeringsapparaten, och självklart så funkar den inte. Hon skom kan fixa den, vart e hon, Jo hon är sjuk. haha Hur gör ja nu? Det är ju hur mycket viktig post som helst som måste iväg! Måste fixa det!

Annars har det varit bra. Var lite svårt att vakna på morgonen bara, 06.30! Kan berätta lite om alla roliga människor som finns här sen haha De är jätte trevliga!

Nu måste jag fixa posten.

Kram
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0