Planering,

Nu slutar jag snart min låga arbetsdag, 10 min kvar. De längsta 10 minuterna i mitt liv! haha

Först ska jag hem. byta om snabbt till träningskläder. Plocka med mig skor, vattenflaska och åka med päronen till morbror. Vara hos morbror en liten stund och vandra vidare till träningen som ligger 5 min ifrån. Jag ska träna i en timma och så kommer päronen från morbror och kör mig hem. Päronen åker vidare till en familjevän, jag ducshar, klär på mig snabbt och tar tåget in mot stan för en fika med vännerna. puuuh... hur ska jag hinna? det ska nog gå :)

En av mina vänner ska till Turkiet imorgon. Va skööt. För henne altså hehe

Nu ska jag rusa.

Kraam
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0