Onödigt kul,

Hej Hej,
Nu är jag tillbaka från mitt centrumbesök. Klippte mig inte, orkade inte vänta till 15.00. Men bokade tid till på måndag. Men det blev annat kul. jag köpte en julkalender från the body shop =) till mig själv haha. Så onödigt men oj så kul. Varje dag får man ett paket. wii. Allt kostade 700kr.


Hittills har jag fått:
1. Aqua lily- eau de toilette
2. White musik- Hair and Body wash for men (det får bli en av pappas julklappar)

3. Peppermint Foot Scrub
4. Fot fil
5. Duschsvamp
6. Nagelfil
(Allt i miniformat)
Helt onödigt, men kul! =)

Ett par leggings fick också följa med hem. Man kan inte ha för många av dem. Hittade en jättesöt kappa, men den var för stor =( Inga julklappar blev det heller.

Nu är det städning och plugg som gäller.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram
Anita


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej gumman!

Låter som att du har haft en bra dag, tjohej:)

Lite shopping hjälper nästan alltid.. Har oxå haft en bra dag, mer än bra faktiskt :D.

Shoppat lite smink, kläder och bakat lussebullar med en vän, skojsigt.

Nu måste jag fylla på "tanken" hehe..

Puss & kram

2008-12-06 @ 18:14:39
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0