Nobelpris nästa

Idag har det varit en mysig dag med luciafirande. Släkten va här o vi åt lussebullar och drack glögg. Alla förutom mormor, "Jag tycker om de svenska traditionerna, men det här med glögg förstår jag inte". Hahaha min kära mormor! älskar henne, min mormor.
Annars har jag städat och skrivit klart en artikel om filmfestivalen på skolan.

Gjorde precis ett Iq-test på Illustrerad Vetenskap. Och gissa vad?! Jag ligger på 118. Jag är "övernormal". hahaha övernormal?, det tvivlar jag stort på. Pröva ni med, pröva nu. Gör Iq-testet HÄR. Vad fick ni?
Jag ska pröva göra det igen sen på morgonen när jag är pigg o se om det blir någon skillnad. Va tror ni?

Idag har jag gått runt o sjungit på Justice ft. Simain- We Are Your Friends. Den vägrar försvinna! Tur att den är bra då =)  Lyssna HÄR.

Kram
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0