Music is my morning drug,

Hej på er!
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att det ska bli lunch. 10 min kvar. Det finns inte så mycket att göra här. Har fixat klart all post som kom, och nu sitter jag här och bara tar emot samtal. Det kanske ringer 1 gång på 20min. Det är inte kul att vara receptionist! haha

För att inte slösa bort tiden på skvallertidningar tog jag med mig lite plugg. Har suttit och skrivit på ett psykologiarbete. Nästan klar med det :) Men jag har mycket annat kvar. Mycket! Biologi, mer psykologi, fysik, arabiska... ja allt du kan tänka dig har jag prov i efter lovet. perfekt. haha

Kunde inte sova på hela kvällen igår. vet inte varför, va bara inte trött. Lyckades somna vid 5 tiden och då skulle jag upp om 1,5 timme. Gissa om jag var trött när jag vaknade?! Men min radio räddar mig alltid. Man blir pigg av musik! På morgonen lyssnar jag alltid på NRJ. men annars är det alternative rock som gäller ;) ColdPlay, Keane, The killers och allt annat bra. Men trotts en tidig morgon är min dag underbar!! hoppas ni har det bra me!

Nu ska jag på lunch!
Ha de braa!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0