Klimakteriet, Here I come

God morgon,
Kom hem ganska sent igår, vid 12 tiden (sent för att vara jag). Skrev ett lång blogginlägg, och så försvann det. woho. Nu är jag trött. Vill bara sova. Men nej..jag sitter på jobbet. 8 timmar kvar.

Åkte in till stan och fika med ett par vänner jag inte träffat på ett tag. Vi brukade alltid tillbringa hela somrarna tillsammans, på basketplanen. Underbara minnen. Men då vi bor på olka håll ocg pluggar på olika gymnasium så har vi inte träffats så mycket. Nästan ingenting alls de senaste två åren.

De här tjejerna är hur kul som helst. Men jag passade bara inte in längre. Kände mig så konstig... så gammal. De pratade om alla klubbar de va på varje helg och alla killar de strula med, de va högljuda och använde massa slangord som jag inte hade någon aning om vad de betydde. Missförstå mig inte nu. Tjejerna är det ingen fel på. Det är mig det handlar om. haha Jag har blivit gammal. Mycket gammal (mitt beteende iaf) haha. jag kan sitta i timmar och diskutera med en 40-åring. Jag får alltid höra att jag är mogen för min ålder, och jag brukar ta det som en komplimang. Men nu känns det som att jag är steget från att gå in på konsum och köpa werthers karameller. hahaha Man blir väl så efter tre år som tränare. Alla föräldramöten och styrelsemöten man måste gå på och prata med vuxna. haha
Men det är bra.. jag tycker inte om skrikiga tonåringar :P

Prövade min nyårsoutfit igår me. En klänning från style by stars och gladiatorinspirerade heels från H&M. Är inte riktigt säker... Lägger upp bilder när jag kommer hem :)

Måste bara säga att jag inte mått såhär bra på länge nu. Allt känns så bra. Har inte hetsätit på en vecka. Det låter inte märkvärdigt, en vecka är ju inte så lång tid. Men för mig är det de. Förr var det varje dag, hela dagen (inte i skolan bara) i två år. Det har varit så otroligt skönt att slippa det och komma igång med träningen. Man mår så bra fysiskt och psykiskt. På den veckan har jag också gått ner 4 kilo. det är ju helt sjukt!!! Jag måste ha stoppat i mig hur mycket som helst! Men jag måste vara försiktig, får inte gå ner mycket mer. Det är farligt det här med att gå ner i vikt. Man kan bli beroende. Jag har både vänner och släktingar som fallit för den fällan...

Men nu kommer posten. SKa fixa det.

Ha det bäst.

kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Näe, gud så underbart att höra, alltså att du mår bra och det här med maten! Fy så duktig du är som kämpar!!! Jättekul att höra :)

Det lustiga är att när man äter regelbundet o normalt o rör på sig så är det just då man går ner i vikt, och inte speciellt mkt då man bantar.

You go giiirl.. wihooooo

Kram på dig!

2008-12-30 @ 09:01:31
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0